Annons:
Etikettallmänt
Läst 884 ggr
sterrelovenatta
8/18/14, 9:17 PM

Hanar till avel

Hejsan,

Jag har ett par hanar som jag använder till Avel eftersom jag inte har så många avelshonor tänkte jag att andra skulle kanske vara intresserade av att avla med mina hanar. Det finns blandrashanar och Renrasiga hanar om ni är intresserade eller vill veta mer om dom pm:a eller mejla mig.

Pris osv för PARNING diskuteras vi intresse! Går även att para med mina honor gäller samma som med hanarna. om ni skulle vilja att eran hane ska bli pappa.

natalie_10@live.se

Mvh Natalie

Annons:
sterrelovenatta
8/18/14, 9:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hugo Junior

Född: _2011-06-15
_Ras: Dvärgvädur (renrasig)
Färg: _Ljus Chinchilla (enligt förra ägaren)
_Vikt: _2kg (ganska exakt)
_

Om:  Hugo är en snäll kanin som älskar att lära sig nya saker hela tiden, han är hopptränad det va planerat att han skulle ut på tävling eftersom jag inte har intresset så blev det aldrig av. Han har blivit pappa till 4 kullar innan det har inte varit några problem med parningen. han är ganska försiktig när det gäller det.
Han är en perfekt pappa om man vill ha ungar som barnfamiljer ska ta han om.

Frågor om Hugo kontakta mig!

sterrelovenatta
8/18/14, 9:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Chippen

Född: _2008
_Ras: _Dvärgvädur (Renrasig)
_Färg: Viltgul
Vikt: 1,7 kg

Om: Chippen är pappa till min första kull jag tog inom uppfödningen. Han är min gamla gubbe som ställer upp för en. en riktigt mysig herre som är lite skygg i buren när man ska ta upp honom men annars kommer han till bur luckan för att hälsa.

För mer info om Chippen kontakta mig!

OBS! till honom vill jag ha en renrasig dvärgvädurs hona då jag vill att han ska ha sin sista kull.

sterrelovenatta
8/18/14, 9:37 PM
#3

Enzo

Född: _2010
_Ras: _Hermelin/Dvärgvädur
_Färg: Viltgrå Brokad_Vikt: 1,4 kg
_
Om: Nyfiken kille, som älskar att gosa på sina villkor har vart pappa till en kull innan som fick väldigt finna färger. Ett underbart temperament, kan slå i mellan åt med tassarna vi matning. annars gör han inte en fluga för nära.

För mer info om Enzo kontakta mig!  

OBS! har ingen bild på honom men det går att ordna:)

sterrelovenatta
8/18/14, 9:43 PM
#4

Muschi

Född: 2011Ras: __Dvärgvädur (Renrasig)
__Färg: _Viltgul brokad
_Vikt: _1,7kg
_
Om: Super trevlig kille, som vill ha så mycket uppmärksamhet. man blir förvånad hur snäll han är varje dag. då min syssling på 3 år håller på med honom varje dag utan problem. han bara ligger och njuter medan han klappar/kammar honom.

För mer info om Muschi kontakta mig!

OBS! har ingen bild på honom för tillfället

sterrelovenatta
8/19/14, 7:47 PM
#5

Har även en Japan Hane som är renrasig dvärgvädur. Han är ev till salu

sterrelovenatta
8/24/14, 11:17 AM
#6

Hugo ev bokad den 4 sep

Annons:
LIMOUSIN
8/27/14, 5:20 PM
#7

Hej! Åh jag är jätte intresserad av att låna en renrasig dvv hane till min renrasiga vitrö hona :)

sterrelovenatta
8/27/14, 10:31 PM
#8

#7  skicka pm till mig

LIMOUSIN
8/30/14, 8:51 AM
#9

Har skickat. Har du fått något? :)

sterrelovenatta
9/1/14, 4:31 PM
#10

Putt :) Min ena avelshane kommer hem i helgen läger upp bild och lite info om honom då :)

michellekrantze
9/3/14, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Såhär ser chinchilla ut :) Hugo är alltså inte chin, ser ut som siames eller liknande?

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

sterrelovenatta
9/3/14, 6:10 PM
#12

Jag vet det men ägan sa det har en siames men Hugo är väldigt ljus och han har ett par hårstrån som ser ut som men chinchilla. Därför jag skrev (enligt förra ägaren)

Upp till toppen
Annons: