Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 348 ggr
Blåis
2014-07-29 17:17

kaninungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej ! 

min svärmor har nyligen fått en kull där 6 stycken är till salu, så jag tänkte att jag skulle försöka att hjälpa henne lite men annons osv. Det är 6 stycken hanar  i alla möjliga färger:) det är blandning mellan lejonhuvad och vädur (75% vädur och 25% lejonhuvad) dom är otroligt sociala och vill gärna vara uppe vid halsen och kramas. dom är leveransklara den 5 augusti så än så länge går det inte att köpa, men tinga går alltid bra ;) dom är födda som innekaniner, men det kanske går att vänja dom vid ute också eftersom att dom fortfarande är små?

priset går nog att diskuteras, men det som är tänkt än så länge är 300 kr styck. Det är bara att ni skrier vad ni skulle kunna tänka er att betala så ska jag kolla med svärmor.

Ingen av bebisarna går att användas för Avel pga avelfel. Svärmor har bara fått en kull tidigare och i den kullen var den 3 st bebisar, en hane och 2 honor. Hon hade  planera att få sin 3:e bur innan hon särade på hanen och honorna, men det var försent. hanen hann para sig med mamman, så dessa bebisar jag säljer nu är inavlade, därför är det ej för Avel. Tänkte att det är bra att veta, känns fel att hålla det som en hemlis. Jag tycker att köparen förtjänar att veta allt om kaninen de köper, även om det är bra eller dåligt!

Annons:
Svado
2014-07-29 17:20
#1

Vart finns kaninerna?

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

Blåis
2014-07-29 17:24
#2

#1

dom finns i södertälje :)

Upp till toppen
Annons: