Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 695 ggr
Dalagården
7/17/14, 1:30 PM

(S) Kaniner

Då jag flyttar till hösten så måste jag avveckla antalet kaniner, tyvärr. Kaninerna säljes till ett förmånligt pris då jag endast är ute efter ett bra hem. Jag är ute efter köpare som kan ge kaninerna den tid, utevistelse och kärlek de förtjänar. Hanarna kan fås kastrerade mot en kostnad på 200kr om det önskas. 

PRIS: 50kr/st

Kaninerna finns i Bålsta, mitt mellan Stockholm och Enköping. Vid intresse hänvisas ni till mejlen, Dalagardens@hotmail.com

Med vänlig hälsning, Amanda

Annons:
Dalagården
7/17/14, 1:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

**Dalagårdens Sniff
**Blå, hane 
Född: 27 September 2013
Tillsalu, 50kr

Snäll hane med mycket utstrålning som älskar mysstunder. Hans favoritsyssla är att leka i hagen. Har alltid varit väldigt låg i rang.

Dalagården
7/17/14, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

**Dalagårdens Snorken
**Blå, hane
Född: 27 September 2013
Tillsalu, 50kr

Snorken är en trevlig kille som inte alltid haft så tur i livet. När han särades från sina bröder skedde en olycka som ledde till att han blev blind på ena ögat. Han är behandlad av veterinär och varit på återbesök där det fastställdes att han var helt frisk. Har inte haft några problem med ögat efter det, men är blind på det ögat.

Dalagården
7/17/14, 1:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

**Dalagårdens Snusmumriken
**Blå, hane
Tillsalu, 50kr

En väldigt energisk hane som älskar uppmärksamhet och gör det mesta för att fånga ens uppmärksamhet. Älskar att vara ute och springa i Hage.

Dalagården
7/17/14, 1:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

**Dalagårdens Adventure Joy
**Gul/Svart Japantecknad rödförstärkt, hane
Född: 7 Juli 2012
Tillsalu, 50kr

Otroligt trevlig hane ur min första kull här på gården. Väldigt social och kelsjuk och han tackar inte nej till en mysstund! Han är hoppad och motionerad i sele så det kan han för den som är intresserad. Han älskar att få komma ut och leka i hagen.

Dalagården
7/22/14, 2:18 PM
#5

Dalagårdens Snusmumriken är nu tingad!

Upp till toppen
Annons: