Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 492 ggr
Moppie
2014-04-17 23:09

(S) Terabitias Musse Pigg ( Intressekoll*)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag funderat ett tag på om Musse skulle få flytta till ett annat hem som har mer tid för honom. Han blir lätt väldigt stressad om man inte tar allt väldigt lugnt och fint. Detta kan ju bero på mig också, Dock funkar jag och hans bror jättebra ihop och han är mycket lugnare men det är ju individ till individ också.

Om Musse: 

Musse är en helt bedårande söt kanin som jag är helt kär i. Han blir som sagt lätt stressad och rädd, Därför kanske han skulle passa hos någon som vill ge den tid Musse behöver. Han får självklart uppmärksamhet osv men blir svårt när han stressar upp sig m.m .

Han är blandras:

Mamma: Renrasig dvv 

Pappa: Dvv/BJ/ Angora

på hans kropp syns knappt jätten, Lite angora för att han har uppåtöron, man men resten av kroppen är liknande dvv.

Ålder: 4 och en halv månad

Pris: 200 , Dock diskuterbart för rätt person

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Annons:
Moppie
2014-04-17 23:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En till bild

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Moppie
2014-04-18 11:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Putt , Bjuder på en bild

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Nava
2014-04-18 13:52
#3

Puttar upp lite.

Såå söt, jag tjatar på mamma om en tredje kanin  nu, (har 2) åhh önskar hon kan ge meeeed sig någon gång…

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

Moppie
2014-04-19 00:06
#4

#3  Tack så mycket! Ja visst blir man sugen på fler, Hoppas hon ger sig ngn gång :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Nava
2014-04-19 08:36
#5

#4 ja, det tog ju ett tag att få dom andra 2, men jag är lite inne på belgisk jätte också… Vilket hon inte tycker är så bra eftersom man måste ha dom inomhus första året och halva familjen är allergisk…

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

Upp till toppen
Annons: